Промяна на посоката - Бизнеса в новата дигитална ера

Технологии
13.08.2023
13
17
Avatar
Asenia Ruseva

До 2027г. Общия брой на потребители на смартфони ще надхвърли 7.6 милиарда. Всяка година потребителите харчат над 400 милиарда долара за най-новите устройства и прекарват средно по 6 часа на ден използвайки ги”. Предимно в Интернет и в постоянно консумиране на уеб съдържание. Това са само две изречения от една от хилядите статистики през 2023 г. за развитието на дигиталните технологии и за това, как с прогресът им се разкриват нови възможности за ефективност, иновации и най-вече свързаност. Това прави тяхната интеграция с бизнеса все по-неизбежна и жизнено важна за успешното му развитие. 

Рязката промяна на посоката към дигитална трансформация е факт. Настъпи време компаниите да разгърнат пълния си потенциал и да включат нови технологии в маркетинговите си стратегии, тактики и дейности. Необходимо е бързо да адаптират ресурса си, за да отговорят на нуждите на няколко поколения, съставляващи пазара, които са с противоположни нагласи, предпочитания и поведение. Последните две поколения, родените след около 1995 г. ( Z и Alfa) са напълно дигитални, т.е, те не познават живота без интернет и за тях иновациите и технологиите са неизменна част от ежедневието им. При тези бързи технологични промени компаниите, които не успяват да се адаптират рискуват да останат не конкурентни и постепенно да загубят свои клиенти. Това важи с особена сила за съществуващите и развити бизнеси, които погрешно си мислят, че са си осигурили достатъчен ресурс от верни потребители. Но днес клиентите не спират да се развиват,  да търсят и да изследват нови пазарни предложения и възможности, за да са сигурни, че ще получат точно това, което очакват. 

Ето защо ние трябва да  приемаме, разбираме и прилагаме дигиталните технологии в бизнеса.

В ерата на изкуствен интелект ( AI), възможността за компютърна обработка на естествения (човешки) език ( NLP) , сензорни технологии, роботика, добавена реалност ( augmented reality/AR) , виртуална реалност ( virtual reality/VR) , интернет на нещата (IoT) , на новият бизнес хоризонт бавно, но сигурно се оформя съвсем нов пазар. Дигитален пазар за ново дигитално общество, в което хората не спират да търсят информация навсякъде и по всяко време. Там те задоволяват всичките си нужди и потребности от стоки и услуги.  От сега нататък, да се запази лоялността към Бранда от клиентите струва ново усилие, нестандартен подход, въображение и знание.  Знание затова, че има само една разлика между успешните компаниите и останалите такива – постоянното развитие и бързата адаптация. Именно поради тази причина всяка компания трябва да осигури мястото си на този нов, технологичен пазар, за да може да оформи настоящето и бъдещето си в индустрията, към която принадлежи. 

Това става чрез внедряването на технологии за оптимизация на бизнеса и чрез развитие с нови дигитални инструменти. Защото само благодарение на развитието една компания може да има растеж.  РаНеобходимо е да мисли за индивидуален подход към клиентите, на лично отношение към тях, към предоставяне на персонализирано изживяване. Това става с внушително дигитално присъствие с уникален уебсайт, който е сърцевината на компанията, чрез онлайн магазин, който е постоянен източник на приходи на компанията и чрез разработка на мобилно приложение за iOS и Android, което е нейният шедьовър. 


Освен да предлага уеб продукти и услуги, Mubi Digital Company е с мисия да образова своите клиенти, да им помогне да разбират технологиите и максимално да извличат ползите от тях за своя бизнес. 

За да може той да остави наследство.



тагове:
дигитални технологии, изработка на мобилни приложения, онлайн магазини, технология за бизнеса
15 минути четене
Сподели статията:
Top
English