Какво могат да очакват клиентите от нас?

Комуникации
20.12.2023
12
10
Avatar
Asenia Ruseva

Консултация

Първата стъпка е изчерпателна, професионална консултация. Това е разговор, в който Вие ще ни разкажете всичко за бизнеса Ви - как работи той и какво желаете да се промени. Не се притеснявайте, ако имате идеи, но те не са напълно ясни. Не се тревожете, ако усещате, че бизнеса Ви има необходимост от технологична промяна, но не знаете какво е най-подходящо за развитие и растеж. Днес компаниите са изправени пред предизвикателството да се развиват в буря от иновации и море от информация, това не е лесна задача! И ние затова сме сме тук. Да отговорим на всички въпроси, да избистрим всички идеи и да направим експертен анализ, за да установим какво точно е необходимо за бързо и качествено решение на проблема. Нашата цел е да Ви предоставим необходимите инструменти, знания и стратегии за това, кои продукти са най-подходящи за Вашия бизнес и как чрез тях да се адаптирате към дигиталния пазар. В този разговор ще установим как може да се преоформи бъдещето на Вашата компания чрез иновациите по ясен, разбираем и достъпен начин. Отсъствието на конкретно познание не трябва да възпира желанието и най-вече необходимостта от промяна. Съвместната работа с нашите клиенти е взаимен процес на обмяна нови знания, полезна информация и ясна комуникация. Защото само по този начин се гради доверието, без което не можем в работата и живота!

Цели

Втората стъпка е да определим цели за изпълнение, спрямо резултатите, които трябва да бъдат постигнати. Анализираме какви точно са нуждите и предлагаме решения. Дали е необходим персонализиран софтуер за оптимизация на процесите, за вътрешно управление, системи за лицево разпознаване, букинг и разплащателни системи и др. Дали е необходима промяна на визията и дигиталния облик за привличане на нови клиенти и последователи чрез модерен интерактивен уеб сайт. Онлайн магазин, който да вдигне продажбите и да бъде основен източник на проходи или иновативно мобилно приложение, което да е Вашият личен дигитален канал за несравнимо клиентско преживяване и неподражаема идентичност на Бранда. Този подход ни предоставя ценна информация за създаването на специфичен, конкурентен и актуален продукт. Базирайки се на опита си съдействаме при вземането на стратегически решения и тяхната успешна реализация, което е от изключително значение за постигане на желаните цели.

Процес на разработка на проекта

Нашите клиенти участват във всеки етап от разработката на проекта, съгласуваме всяка идея, всяка визия, даваме лице на всяка представа как да изглежда или функционира даден елемент. Там където е необходимо даваме експертен съвет или мнение, но винаги водещо е желанието на нашите клиенти. В работата се включват последните иновации и се дават най-актуалните технологични решения. От това, какво значение има дизайна за създаване не незабравимо първо впечатление и толкова важното клиентското преживяване, до всички функционалности и способи на системата работим в пълен синхрон между визия, алгоритъм и чувство. Спазваме дадените срокове и правим обучение при предаване на проекта. Защото само така се разбира колко полезни са технологиите за бизнеса и как само чрез тях той може да се развива.

Оферта и бюджет

Предоставяме подробно задание и прецизна оферта, в която детайлно са описани всички приложими функционалности и модули на проекта. Тя включва цена, часове за работа и срок за изпълнение. Обсъждаме най-удобните за клиента начини на плащане, като се стараем да щадим бюджетите на компаниите с гъвкав подход. Най-голямото ни желание е да трансформираме клиентите в наши партньори, с които да установим доверие, честни и прозрачни, дългосрочни отношения.


тагове:
важните моменти в комуникацията за разработка на проект; доверие; партньорство; идеи за развитие;
10 минути четене
Сподели статията:
Top
English