Мобилно приложение за Вашия бюти център - Call to action бутона за бизнеса Ви!
Asenia Ruseva
Бюти брандовете, които имат мобилни приложения имат огромни предимства, които значително допринасят за успеха им на дигиталния пазар в продажбите и борбата за внимание на клиентите. Смартфоните са основен инструмент за функциониране в работата и живота на хората, и това дава шанс на компаниите да ги превърнат в най-силното оръжие за бизнеса си!
Ето какви са те:
Основно и много важно предимство на мобилното приложение е, че то е директен, собствен, независим канал за комуникация с клиентите: Мобилното приложение осигурява директен начин за комуникация с потребителите, което е незаменима възможност предвид борбата за вниманието им в социалните мрежи. Чрез насочени известия (пуш нотификации) в приложението и персонализирано съдържание бюти брандовете могат да доставят целеви съобщения за промоции, оферти, покани, нови продукти и услуги, нова апаратура и всичко, което искат клиентите им да знаят за тях. Чрез пуш нотификациите потребителите няма да пропуснат нито една оферта и ще знаят за всичко, което искате да стигне до тяхното внимание.
Мобилното приложение прави Бюти бранда много по-предпочитан: Мобилното приложение позволява на брандовете да бъдат много по-достъпни за клиентите си по всяко време и навсякъде, стига да имат своите смартфони със себе си. А те ги имат. Тази достъпност ги ангажира повече, задържа им вниманието, създава общност около бранда. Постоянният достъп до продукти и услуги ги изкушава да купуват повече от Вас, да бъдат ангажирани, да прекарват повече време във Вашето по-уютно, изолирано дигитално пространство, където са само с Вашите продукти и услуги - Вашето собствено мобилно приложение. Вашият неподражаем дигитален почерк!
Перфектното клиентско преживяване: Потребителите са любопитни и се интересуват от Брандовете, с които си взаимодействат. В добре изработеното мобилно приложение може да се качват снимки, видеа, музика, текст, всякакво ценно, ексклузивно съдържание, свързано с Вашата компания. Историята на създаване, екип, успехи, трудни моменти, пътя, по който компанията е минала. Това създава свързаност, принадлежност и е нещо много повече от просто предоставяне на добро обслужване. Става въпрос за създаване на запомнящи се и значими преживявания, които оставят трайно впечатление в съзнанието на потребителите. Лесната навигация в приложението създава положителен опит и не само насърчава лоялността на клиентите, но също така допринася за застъпничеството на марката и препоръките от уста на уста. Като приоритизират клиентското изживяване, компаниите могат да се разграничат на пренаситения пазар, да изградят по-силни взаимоотношения с клиентите си и в крайна сметка да стимулират растежа на продажбите.
Повече продажби, повече клиенти, повече приходи: Мобилното приложение може да служи като изключително мощен канал за продажби. Чрез него Вие поставяте продуктите и услугите си директно в ръцете на клиентите и можете да ги изкушавате да купуват, като им изпращате директни известия с всички нови предложения. Можете да контролирате и наблюдавате клиентите си колко често посещават Вашия център, редовни ли са в процедурите и каква е честотата на покупките им от Вас. Когато има онлайн магазин той може директно да се интегрира в мобилното приложение и клиентите да пазаруват, и да плащат от своите телефони. В мобилното приложение транзакциите с банкови карти и банковите преводи са напълно безпроблемни, което води до повече покупки и увеличаване на приходите.
Анализ на данните и информация за клиентите: Мобилното приложение може да предоставя ценна информация за поведението, предпочитанията и моделите на ангажираност и пазаруване на клиентите чрез специалните инструменти за анализ. Проследяването пътя на клиента т.нар. Tracking показва кои менюта е посещавал, на кои продукти и услуги се е спирал, от каква информация се е интересувал. Ако има онлайн магазин какво е добавил в количката си и има ли случай на “изоставена количка”. Всичко това помага за пълен анализ и ремаркетинг на аудиторията. Всички тези важни данни могат да използват, за да се оптимизират маркетинговите стратегии, да се подобрят продуктовите предложения и цялостното клиентско изживяване.
Мобилното приложение осигурява конкурентно предимство, което трудно се наваксва: В днешния дигитален свят наличието на мобилно приложение отличава бюти брандовете от конкурентите и ги позиционира като далновидни и ориентирани към клиента. Компания, която се развива в технологичен план, означава, че се развива във всеки друг аспект от дейността си. А това говори много на потребителите. За тях това означава, че компанията мисли за тяхното удобство и комфорт, че се интересува от интересите им и полага усилия да ги запази като свои лоялни клиенти. Взаимоотношенията са двупосочен процес, в който и двете страни трябва да показват уважение и зачитане на интересите на всяка от тях.
Чрез мобилното приложение можете да въздействате на клиентите си: Мобилното приложение е Вашият Call-to-action бутон! То служи като постоянно напомняне за Вашето присъствие в полезрението на потребителите и така трайно се позиционирате в тяхното съзнание. Веднъж инсталирано мобилното приложение на телефона, иконката му с Вашия Бранд поставена на началния екран служи като визуална подсказка, поддържайки вниманието и интересът им постоянен. Така Вие ще бъдете най-близо до тях, няма друг по-пряк път до Вашите прекрасни потребители. С мобилното приложение поставяте Бранда си на мястото, което заслужава - първото!