Мобилно приложение за Вашия бюти център - Call to action бутона за бизнеса Ви!

Технологии
11.04.2024
8
7
Avatar
Asenia Ruseva

Бюти брандовете, които имат мобилни приложения имат огромни предимства, които значително допринасят за успеха им на дигиталния пазар в продажбите и борбата за внимание на клиентите. Смартфоните са основен инструмент за функциониране в работата и живота на хората, и това дава шанс на  компаниите да ги превърнат в най-силното оръжие  за бизнеса си!

Ето какви са те:

Основно и много важно предимство на мобилното приложение е, че то е директен, собствен, независим канал за комуникация с клиентите: Мобилното приложение осигурява директен начин за комуникация с потребителите, което е незаменима възможност предвид борбата за вниманието им в социалните мрежи. Чрез насочени известия (пуш нотификации)  в приложението и персонализирано съдържание бюти брандовете могат да доставят целеви съобщения за промоции, оферти, покани, нови продукти и услуги, нова апаратура и всичко, което искат клиентите им да знаят за тях. Чрез пуш нотификациите потребителите няма да пропуснат нито една оферта и ще знаят за всичко, което искате да стигне до тяхното внимание.

Мобилното приложение прави Бюти бранда много по-предпочитан: Мобилното приложение позволява на брандовете  да бъдат много по-достъпни за клиентите си по всяко време и навсякъде, стига да имат своите смартфони със себе си. А те ги имат. Тази достъпност ги ангажира повече, задържа им вниманието, създава общност около бранда. Постоянният достъп до продукти и услуги ги изкушава да купуват повече от Вас, да бъдат ангажирани, да прекарват повече време във Вашето по-уютно, изолирано дигитално пространство, където  са само с Вашите продукти и услуги - Вашето собствено мобилно приложение. Вашият неподражаем дигитален почерк!

Перфектното клиентско преживяване: Потребителите  са любопитни и се интересуват от Брандовете, с които си взаимодействат. В добре изработеното мобилно приложение може да се качват снимки, видеа, музика, текст, всякакво ценно, ексклузивно съдържание, свързано с Вашата компания. Историята на създаване, екип, успехи, трудни моменти, пътя, по който компанията е минала. Това създава свързаност, принадлежност и  е нещо много повече от просто предоставяне на добро обслужване. Става въпрос за създаване на запомнящи се и значими преживявания, които оставят трайно впечатление в съзнанието на потребителите. Лесната навигация в приложението  създава положителен опит и не само насърчава лоялността на клиентите, но също така допринася за застъпничеството на марката и препоръките от уста на уста. Като приоритизират клиентското изживяване, компаниите могат да се разграничат на пренаситения пазар, да изградят по-силни взаимоотношения с клиентите си и в крайна сметка да стимулират растежа на продажбите.

Повече продажби, повече клиенти, повече приходи: Мобилното приложение може да служи като изключително  мощен канал за продажби. Чрез него Вие поставяте продуктите и услугите си директно в ръцете на клиентите и можете да ги изкушавате да купуват, като им изпращате директни известия с всички нови предложения. Можете да контролирате и наблюдавате клиентите  си колко често посещават Вашия  център, редовни ли са в процедурите  и каква е честотата на покупките им от Вас. Когато има онлайн магазин той може директно да се интегрира в мобилното приложение и клиентите да пазаруват, и да плащат от своите телефони. В мобилното приложение транзакциите с банкови карти и банковите преводи са напълно безпроблемни, което води до повече покупки и увеличаване на приходите. 

Анализ на данните и информация за клиентите: Мобилното  приложение може да предоставя ценна информация за поведението, предпочитанията и моделите на ангажираност и пазаруване  на клиентите чрез специалните инструменти за анализ. Проследяването пътя на клиента т.нар. Tracking показва кои менюта е посещавал, на кои продукти и услуги се е спирал, от каква информация се е интересувал. Ако има онлайн магазин какво е добавил в количката си и  има ли случай на “изоставена количка”. Всичко това помага за пълен анализ и ремаркетинг на аудиторията.  Всички тези важни данни могат да използват, за да се оптимизират маркетинговите стратегии, да се подобрят продуктовите предложения и цялостното клиентско изживяване. 

Мобилното приложение осигурява конкурентно предимство, което трудно се наваксва: В днешния дигитален свят наличието на мобилно приложение отличава бюти брандовете от конкурентите и ги позиционира като далновидни и ориентирани към клиента. Компания, която се развива в технологичен план, означава, че се развива във всеки друг аспект от дейността си. А това говори много на потребителите. За тях това означава, че компанията мисли за тяхното удобство и комфорт, че се интересува от интересите им и полага усилия да ги запази като свои лоялни клиенти. Взаимоотношенията са двупосочен процес, в който и двете страни трябва да показват уважение и зачитане на интересите на всяка от тях.

Чрез мобилното приложение можете да въздействате на клиентите си: Мобилното  приложение е Вашият  Call-to-action бутон! То служи като постоянно напомняне за Вашето присъствие в полезрението на потребителите и така трайно се позиционирате в тяхното съзнание. Веднъж инсталирано мобилното приложение на телефона, иконката му с Вашия Бранд поставена на началния екран служи като визуална подсказка, поддържайки вниманието и интересът им постоянен. Така Вие ще бъдете най-близо до тях, няма друг по-пряк път до Вашите прекрасни потребители. С мобилното приложение поставяте Бранда си на мястото, което заслужава - първото!



тагове:
изработка на мобилно приложение за бюти индустрията, изработка на мобилно приложение за бюти бранша, изработка на мобилно приложение за козметични, дерматологични, естетични центрове за красота, фризьорски салони
10 минути четене
Сподели статията:
Top
English